Loading...
به فروشگاه اینترنتی مای نت کام خوش آمدید!

شرایط برگشت کالا

شاید یکی از برتری های فروشگاه های حضوری بر فروشگاه های غیر حضوری (اینترنتی) اطمینان خاطر مشتری از صحت کالا پیش از خرید است. مشتری در فروشگاه های حضوری کالای مورد نظر خود را مشاهده میکند و پس از کسب اطمینان از بابت سالم بودن جنس نسبت به خرید آن اقدام میکند. در صورتی که در فروشگاه های اینترنتی چیزی به نام مشاهده جنس پیش از خرید وجود ندارد. از همین رو فروشگاه مای نت کام این فرصت را به مشتریان خود میدهد که تا 7 روز پس از خرید با شرایطی که معین شده نسبت به برگشت محصول اقدام کنند.

 

شرایط کالاهایی که قابلیت برگشت دارند

- کالاهای بدون گارانتی :

برخی از محصولات مثل انواع کابل ها، تبدیلات، ماوس و غیره که در توضحیات محصول مشخصه ای از گارانتی درج نشده است به این معنی می باشد که این محصولات فاقد گارانتی می باشند و لذا در صورت وجود ایراد فنی در هر یک از کالاهای خریداری شده، خریدار می تواند حداکثر 7 روز پس از دریافت کالا، با هماهنگی فروشگاه اقدام به ارسال کالا نماید، لذا پس از بررسی وجود ایراد فنی در کالا، در صورت موجودی، فروشگاه کالا را تعویض و کالای جدیدی با همان مشخصات ارسال خواهد کرد (در صورت عدم موجودی وجه نقد به حساب مشتری واریز یا به توافق کالای مشابه ارسال خواهد شد. بدیهی است که در این شرایط مابه تفاوت قیمت حساب خواهد شد) و در این شرایط هزینه های برگشت کالا و ارسال مجدد به عهده فروشگاه مای نت کام می باشد. و در صورت عدم وجود ایراد فنی در کالا، که ناشی از عدم استفاده درست یا عدم آشنایی از نحوه استفاده کالا باشد و خریدار اقدام به ارسال کالا نماید در این شرایط هزینه های برگشت و ارسال مجدد بر عهده خریدار خواهد بود.

- کالاهای دارای گارانتی :

محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت هستند، در صورت وجود ایراد فنی تنها تا مدت 7 روز قابل برگشت به فروشگاه مای نت کام جهت ارسال به گارانتی می باشد و در این شرایط هزینه های ارسال کالا به گارانتی و سایر اقدامات بر عهده مای نت کام خواهد بود، ولی پس از گذشت 7 روز از دریافت کالا، در صورت بروز ایراد فنی، خریدار کالا را باید به شرکت گارانتی کننده  ارسال نماید و مای نت کام در قبال گارانتی محصولات هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت. اما خریدار می تواند با هماهنگی و کسب اطلاعات لازم از فروشگاه مای نت کام (حتی پس از گذشت 7 روز) اقدام به ارسال کالا به شرکت گارانتی کننده محصول نماید.

کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه مای نت کام به عنوان هدیه ارسال میشوند، شامل شرایط برگشت 7 روزه کالا نمیشوند.

 

شرایط برای ارسال کالا

پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش مای نت کام هماهنگی های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.

برای تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه مای نت کام حتما کد و اطلاعات خرید خود را اعلام کنید.

جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش میتوانید با شماره های فروشگاه (شنبه تا پنج شنبه 10-19) تماس بگیرید.

پس از پذیرش کالا کارشناسان مای نت کام حداکثر طی 48 ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند.

در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ یه حساب مشتری واریز میگردد.

 

شرایط انصراف از خرید

در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری میباشد حداکثر تا 7 روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.

- برگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود.

 

هزینه های ارسال چکونه محاسبه خواهد شد؟

- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش مای نت کام باشد، هزینه‌های ارسال به عهده این فروشگاه است.

- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان مای نت کام، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

- اگر ساکن منطقه آزاد ماکو هستید برای تحویل حضوری کالا با فروشگاه هماهنگی لازم را به عمل آورید.

- اگر ساکن شهری جز منطقه آزاد ماکو هستید برای برگشت کالا تنها از پست پیشتاز استفاده نمایید.

نظرات
    ارسال نظر